블로그 유튜브

ғасыр қалай есептеледі - педагогикалық дағдылар > 자유게시판

본문 바로가기

자유게시판

ғасыр қалай есептеледі - педагогикалық дағдылар

페이지 정보

profile_image
작성자 Brigette
댓글 0건 조회 6회 작성일 24-09-14 12:58

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
ғасыр қалай есептеледі - педагогикалық дағдылар [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Әл-Фарабидің педагогикалық мұрасы орта ғасыр ойшылдарының еңбектері мен ХҮ-ХҮІІІ ғ.ғ. ақын-жыраулардың толғауларынан, ауыз әдебиеті. Педагогикалық іс-әрекет пәні ретінде дамудың шарты мен негізі ретіндегі оқытушылардың пәндік әлеуметтік мәдени тәжірибені игерулеріне бағытталған оқу іс-әрекетінің ұйымдастырылуы болып табылады. Коммуникация қарым-қатынасқа түсушілердің жеке-даралық қасиеттерін сақтай отырып әлеуметтік бірлікке жетуді көздейді. Олай болса кәсіби мұғалім мына қасиеттерге ие болуы шарт. қазіргі заманғы педагогикалық ғылымның өзгерістерін, жеке тұлғаға бағытталған технологияны толық меңгерген; өз мамандығының. Тәрбиенің мәні. Әлеуметтену теориясы педагогикалық тұжырымдама ретінде. Қазіргі тәрбиенің мазмұны. Тәрбиенің үздіксіздігі және аяқталмауы қағидасын дәлелдеңіздер. Тəрбие үдерісінің ерекшеліктері. Тұлғалық бағыт қағидасы. Қазіргі тәрбиенің әдіснамалық негіздері. Ол 20-ғасырдың басындағы педагогикалық ізденістерде М. Монтессори, Р. Штайнердің Вальдорф педагогикасында «еркін тәрбиеде» орын алған. 20-ғасырдың екінші жартысында А. Маслоу, К. Роджерс және басқалардың еңбектерінде бұл тұжырымдама кеңінен өріс алды. Олар психология бағытында білім саласында кеңінен құлаш жайған психологиялық қағидалар гуманистік психологияда тарады. Дағды қайталау тәсілімен іске асырылады, яғни оқушының іс-әрекетті жасауда еш қиналмауы, оған машықтануы. Оқушы бойында дағдының қалыптасуы, оның кез-келген іске қабілетін арттырады. Ғасыр — 100 жылға тең уақыт бірлігі. Григориан күнтізбесіне сәйкес алғашқы ғасыр 1 жылдың қаңтардың 1 басталып желтосанның 31-де аяқталған. стратиграфияда, яғни тарихи геологияда: жікқабат деп аталаты тау жынысы. Педагогикалық ойлар алғашқыда философия, діни ілімдер жүйесінде, саясаттануда, құқықтануда, әдебиетте дамыды. 12 ғасырдың басында жеке ғылым болып бөлініп шықты. Ф.Бэконның, Я.Коменскийдің еңбектерінде Педагогиканың дербестігі беки түсті. Олардың ізінше Джон Локк, Жан Жак Руссо, И.Песталоцци, И.Гербард, А.Дистерверг еңбектері жарық көрді. Орта ғасырларда жастарға білім және тәрбие беру ісі діни орындардың қолында болды. Мешіт жанынан медреселер, шіркеу жанынан приходтық, соборлық, монастырлық мектептер ашылды. Олардың бәрінде дерлік құдай заңы, төрт амалды есеп, таза жазу, еңбекке үйрету пәндері оқытылды. Педагогикалық ойлар алғашқыда философия, діни ілімдер жүйесінде, саясаттануда, құқықтануда, әдебиетте дамыды. 12 ғасырдың басында жеке ғылым болып бөлініп шықты. Ф.Бэконның, Я.Коменскийдің еңбектерінде Педагогиканың дербестігі беки түсті. Олардың ізінше Джон Локк, Жан Жак Руссо, И.Песталоцци, И.Гербард, А.Дистерверг еңбектері жарық көрді. Орта ғасырларда жастарға білім және тәрбие беру ісі діни орындардың қолында болды. Мешіт жанынан медреселер, шіркеу жанынан приходтық, соборлық, монастырлық мектептер ашылды. Олардың бәрінде дерлік құдай заңы, төрт амалды есеп, таза жазу, еңбекке үйрету пәндері оқытылды. Басты бет Мұғалімдерге арналған жаңалықтар «21 ҒАСЫР ДАҒДЫЛАРЫ: ОЛАРДЫ ЖАҢА СЫН-ҚАТЕРЛЕР ЖАҒДАЙЫНДА ҚАЛЫПТАСТЫРУ». Педагогика тарихының негізгі ұғымдары: тәрбие, білім беру, оқыту, ағарту, білім беру жүйесі, мектеп, педагогикалық ой, педагогикалық идеялар, педагогикалық көзқарастар, педагогикалық теория, оңтүстік қазақстан педагогикалық университеті ректоры этнопедагогика, халықтық тәрбие. «Педагогика тарихының» пәні мен міндеттері. Педагогика тарихының философиямен, мәдениет тарихымен, азаматтық тарихпен, әлеуметтанумен, мәдениеттанумен, әдебиетпен т.б. ғылымдармен байланысы. Педагогика тарихындағы тарихи педагогикалық зерттеулердің ғылыми әдістері және педагогика тарихына қатысты дерек көздері. «Педагогика тарихы» ғылым ретінде. 1939 жылы Ұлт республикадаҒы педагогикалыҚ училищесінде Қанша оҚушы білім алды?***6000. 1956 жылдан бастап мектептің Қандай жаңа тїрлері ашыла бастады?***мектеп интернаттар. 1993 ж. оҚу жїйесінің Қанша тїрі болды***4. Макаренко педагогикалыҚ жҰмыстың жемісінің негізгі шартын Қалай есептеген***міндет маҚсаттарын айҚын бейнеленуі ALMAT. Макаренко Полтаваның оҚытушылар институтында Қай жылы оҚыды?***1914 1917 ж. МӘскеуде алҒаш грек-латын мектептері Қай Ғасырда ашылды?***17Ғ. 2 жартысы. Мектептегі білім мазмҰнын Қалыптастыру кӨздері:***Өнер. Қалай оқу керектігін үйрену дағдылары және инновация енгізу Өмір сүруге және қызметтік өсуге қажетті дағдылар БАҚ-пен жұмыс істеу дағдылары 21-ғасырдың негізгі пәндері мен тақырыптары С т. ХХІ ғасыр дағдыларына қатысты басты қателік, бұл дағдылар көпфункционалды бұлшық еттерге тең, куи расшифровка на казахском бір кезде дамытылған олар тәжірибенің жаңа және күтпеген салаларында қолданыла. XVIII ғасырда мектеп педагогикасы бойынша өз шығармаларымен танылған француз материалист-ағартушылары Д.Дидро, К.Гельвеций, П.Гольбах, əсіресе Ж.Ж.Руссо болды. «Затқа назар! Затқа! Мен ешқашанда біздің мылжың тəрбиемізбен сөзге аса көп маңыз беріп, құрғақ сөзді адамдарды жасайтынымызды қайталап айтудан жалықпаймын» -деп ұрандады ол. Педагогиканың қалыптасуында И.Г.Песталоцийдің есімі аса құрметпен аталады. «О сүйікті халқым! Сенің қаншалықты төмен жасап жатқаныңды мен байқап жүрмін, мен саған көтерілуге жəрдем беремін»-деп, ол жан айқайын салды. Батыс Еуропа мен Византия сияқты орта ғасыр өркениетiн сақтап, ежелгi мәдениетi мен бiлiм дәстүрiн жалғастырып келе жатқан орталықтарының бiрi Таяу. Тарих сабақтарында заманауи әдіс-тәсілдер мен тиімді педагогикалық технологияларды қолдану. Біріккен Ұлттар Ұйымының шешімімен «ХХІ ғасыр -ақпараттандыру ғасыры» деп аталады. Тоқаев. ХХІ ғасыр – білім мен біліктің дәуірі – Қ. Тоқаев. ХХІ ғасыр – білім мен біліктің дәуірі. Әр адам өзін үздіксіз жетілдіріп, жаңа кәсіптерді игеріп, үнемі заман ағымына бейімделу. Ортағасыр, кейде Орта ғасырлар, (лат. medіum acvum) адамзат тарихының ежелгі дүние мен жаңа тарих аралығындағы кезеңі. Ортағасыр ұғымдын XV XVI ғасырларда Қайта өркендеу дәуірінің итальян тарихшы-гуманистері (Ф.Бьондо.





посуда для бара алматы, gipfel алматы козы корпеш баян сулу, диалог козы корпеш баян сулу міндетті сақтандыру дегеніміз не, медициналық сақтандыру тексеру үлкен жылдамдықпен шауып келе жатқан, түсінде жылқы қуса не болады қимыл сын бағыныңқы сабақтас 5 мысал, шартты бағыныңқылы сабақтас мысал
немезида настольная игра купить
сағи жиенбаев өлеңдері
уважаемая на казахском
получить консультацию бухгалтера
бургулюк зона отдыха шымкент цены коттеджи 2023

.
==============================================================

~~~~~ уважаемая на казахском ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.


마루조경

경기도 광주시 송정동 100-52

월~금 09:00 - 18:00 / 점심시간도 상담 가능

계좌번호

신한은행 359-02-166091 (예금주: 이용달)

마루조경 . 1985 . All Rights Reserved

대표 : 이용달

이메일 : lyd6454@naver.com

naver blog