블로그 유튜브

оразымбет кім қандай адам - күй аңызы тақырыбы мен идеясы > 자유게시판

본문 바로가기

자유게시판

оразымбет кім қандай адам - күй аңызы тақырыбы мен идеясы

페이지 정보

profile_image
작성자 Kathrin
댓글 0건 조회 9회 작성일 24-07-01 07:19

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
оразымбет кім қандай адам - күй аңызы тақырыбы мен идеясы [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

1) Естемес Оразымбетке өзінің өміріндегі нені үлгі тұтпауға кеңес береді 2) Күй аңызы" әңгімесінің тақырыбы. Оқыған шығармалардан көркемдік-идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап жазыңыз. Идеясы Шығарма Менің ойым 1.Күйдің құдіреті 1.«Күй аңызы» 2.Жердің тілсіз болмысы 2.«Айдағы жасырынбақ» 3.Апаттан зардап шеккендер 3.«Мәңгілік бала бейне» I помогите пожалуйста. Смотреть ответ. Ответ. Светило науки 8 ответов 0 раз оказано помощи. Ответ: 1.Әңгіменің негізгі тақырыбы — өнер құдіреті. Естемес деген күйшінің ауыр тағдыры. Ол өзінің мұңлы да зарлы күйі арқылы ботасы өлген боз інгеннің тақырдай қатып қалған қайыс жонын жұмсартып, тіршілікке нәр бергендей болды. Бұл әңгіме күйші Естемес пен жас жігіт Оразымбеттің жолдағы әңгімесі мен бастан кешкен оқиғасы туралы. Автор: Т. Ахтанов Шығарма аты: «Күй аңызы» Кейіпкерлер: Естемес, Оразымбет, Жаңыл, шал, ботасы өлген аруана Оқиға желісі: Ботасы өлген аруана сүт береді, Естемес жолын жас жігітке береді Немен аяқталады: Не суреттеледі: Кейіпкерлер бейнесі, нар бейнесі, күй құдіреті Қандай тәсіл қолданады: Портрет, эпитет – өткір қоңыр көзді, мүсәпір бейнесі, жұмсақ әуен бояуы, теңеу – жібектей майысып, балшықтан құйғандай, сүйріктей саусақ Шығармадағы кейіпкерлердің портреттерін жазу. Естемес жасы елуді алқындырған, әдемі дөңгелек қара сақалды, кішілеу өткір қоңыр көзі биік қабағының астында терең ұялаған қағылез кісі Оразымбет астында жалын өрген қылаң бесті, үстінде өңіріне зер ұстаған көк мақпал камзол. Идеясы Күй өнерінің құдіретін ұғынып, өнер адамына құрметпен қарау. Кейіпкерлер бейнесі: Жағымды кейіпкерлер: Естемес, Оразымбет, Жаңыл, қария Жағымсыз кейіпкерлер жоқ. ІІ топ: Шығарманың композициялық құрылысына талдап, әңгімені қысқаша мазмұндау. Әңгіменің тәрбиелік мәнін ашу. Шығарманың композициялық құрылысы: Басталуы. Қос салт атты. Күй аңызы» әңгімесі Авторы – Тахауи Ахтанов. Тақырыбы – Өнер тақырыбы, күй өнерінің құдіреті Эпикалық жанр түрі – әңгіме. Идеясы – Күй өнерінің құдіретін ұғынып, өнер адамын дәріптеу. Кейіпкерлер бейнесі: Жағымды кейіпкерлер: Естемес, Оразымбет, Жаңыл, қария Жағымсыз кейіпкерлер жоқ. ІІ топ: Шығарманың композициялық құрылысына талдап, әңгімені қысқаша мазмұндау. Әңгіменің тәрбиелік мәнін ашу. Терранова. "Күй аңызы" Т.Ахтановтың ең алғашқы әңгімесі. Әңгіменің негізгі тақырыбы — өнер құдіреті. Естемес деген күйшінің ауыр тағдыры. Күй аңызы" Т.Ахтановтың ең алғашқы әңгімесі. Әңгіменің негізгі тақырыбы — өнер құдіреті. Естемес деген күйшінің ауыр тағдыры. Ол өзінің мұңлы да зарлы күйі арқылы ботасы өлген боз інгеннің тақырдай қатып қалған қайыс жонын жұмсартып, тіршілікке нәр бергендей болды. Бұл әңгіме күйші Естемес пен жас жігіт Оразымбеттің жолдағы әңгімесі мен бастан кешкен оқиғасы туралы. Естемес және оның жанында жүрген жас жігіт Оразымбет екеуі жол жүріп бара жатып жолаушылап Ипан тауының баурайындағы жалғыз үйге тоқтайды. Естемес сол қызға ғашық болады. Әкесі егер менің суалып қалған түйемді идірсең,қызымды беремін дейді. Жаңылға қосылу үшін ол күй шерте басатайды. Бұл баяғыдан бітіре алмай жүрген күйі еді. About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy & Safety How YouTube works Test new features NFL Sunday Ticket Press Copyright. Фольклортану ғылымының қандай межелерге жеткенін, қандай мақсаттар қойып, бойынша шығармалардың идеясы мен тақырыбына мән беріліп,. Оқушы іс-әрекетін белгілі бір мақсатқа жүйелеу, бағыттау Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту, тапқыр Материал по русскому языку и литературе Сабақтың тақырыбы: Тахауи Ахтанов «Күй аңызы» әңгімесі. Күй аңызы» әңгімесі Авторы – Тахауи Ахтанов. Тақырыбы – Өнер тақырыбы, күй өнерінің құдіреті Эпикалық жанр түрі – әңгіме. Идеясы – Күй өнерінің құдіретін ұғынып, өнер адамын дәріптеу. Кейіпкерлер бейнесі: Жағымды кейіпкерлер: oriflame outlet online Естемес, Оразымбет, Жаңыл, қария Жағымсыз кейіпкерлер жоқ. ІІ топ: Шығарманың композициялық құрылысына талдап, әңгімені қысқаша мазмұндау. Әңгіменің тәрбиелік мәнін ашу. Күй аңызы» өнер құдіреті жайлы терең дәріптеліп жазылған деп есептеймін. Күй аңызында өмірін өнер жолына арнап, елуге келгенше отбасын құрмаған Естемес күйші мен жас жігіт Оразымбет атты екі кейіпкер жайлы бейнеленген. Әсіресе, Естемес деген күйшінің ауыр қиыншылыққа толы өмірі туралы дәріптелген. Күй және күйші жайлы тебірене жырлайды. Осы әңгімедегі екі кейіпкер ел аралап жүріп, жалғыз ғана үйлі ауылға кез болады. Жапан даладағы үйдің иесі жарлы жан. Жалғыз нарынның ботасы өліп, желіні тондырдай кепкен. Келіп кеткен жолаушыларға тек қана су ұсына алатын еді. Ашық сабақ "Күй аңызы" әңгімесі 8 сынып атты Ашық сабақ, пәні Қазақ әдебиеті. Ұстаз тілегі сайтынан жүктеп алыңыз. 5. 2016. Т.Ахтановтың «Күй аңызы» әңгімесі бойынша сұрақтар мен Кім ұшқыр? поэманың тақырыбы мен идеясы композициясы туралы білім беру. Күй аңызы» әңгімесі Авторы – Тахауи Ахтанов. Тақырыбы – Өнер тақырыбы, күй өнерінің құдіреті Эпикалық жанр түрі – әңгіме. Идеясы – Күй өнерінің құдіретін ұғынып, өнер адамын дәріптеу. Кейіпкерлер бейнесі: Жағымды кейіпкерлер: Естемес, Оразымбет, Жаңыл, қария Жағымсыз кейіпкерлер жоқ. ІІ топ: кайрат нуртас кызым Шығарманың композициялық құрылысына талдап, әңгімені қысқаша мазмұндау. Әңгіменің тәрбиелік мәнін ашу.

виноград аватар купить в казахстане, купить саженцы винограда в алматы білімнің адам өміріндегі рөлі тәрбие сағаты, кітап білім бұлағы тәрбие сағаты слайд ұлт туралы эссе, халықтар достығы эссе менің сүйікті қалам тараз эссе, менің сүйікті қалам эссе starway тоналка для какой кожи, starway тональный крем отзывы шпаклевка как разводить, шпатлевка 25 кг цена balti - ya lili feat hamouda starix & xzeez remix, скачать песню balti - ya lili feat hamouda отбасы тәрбиенің басты ұясы баяндама, педагог пен отбасының бірлескен тәрбиелік шаралардың формалары

гипербелсенді балаларға арналған ойындар - агрессивті балалармен жұмыс [Читать далее...]

Белсенді балалармен жұмыс жасау, дене күшін және жан күшін көп қажет етеді. Гипербелсенді баланы тәрбиелеу оңай емес. Р. Кэмпбелл айтуы бойынша ата-аналар төмендегі 3 қателікке жол береді. Белсенді балалармен жұмыс жасау, дене күшін және жан күшін көп қажет етеді. Гипербелсенді баланы тәрбиелеу оңай емес. Р. Кэмпбелл айтуы бойынша ата-аналар төмендегі 3 қателікке жол береді. Ойын кезінде ол балалар өз кезегін күтуден бас тартып, басқалардың қызығушылықтарымен мүлдем санаспайды. Сондықтан алдымен баламен жеке жұмыс жүргізіп алып. ГИПЕРБЕЛСЕНДІ БАЛАЛАРМЕН ЖҮРГІЗІЛЕТІН ЖҰМЫС ТҮРЛЕРІ атты Мақала, пәні Психология. Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған. Белсенді балалармен жұмыс жасау, дене күшін және жан күшін көп қажет етеді. Гипербелсенді баланы тәрбиелеу оңай емес. Р. Кэмпбелл айтуы бойынша ата-аналар төмендегі 3 қателікке жол береді. Мұндай балалармен біріншіден жеке жұмысты ажет етеді. Гиперактивті балалармен ұжымдық ойындар: "Тасбақа", "Кішкентай аң" және т.б. Ойындарын ойнатуға болады. Гипербелсенді балалармен түзету жұмысын ұйымдастырғанда ойындар келесідей бағытта болуы керек:зейінді дамытуға арналған ойындар -релаксацияға. Гипербелсенді бала алғыр және қиялы ұшқыр боп жетіледі. Әр топта гипербелсенді балалар бар. Олар тек өжет емес, шулы немесе жылдам қимылдайтын балалар. Мұндай балалармен біріншіден жеке жұмысты ажет етеді. Гиперактивті балалармен ұжымдық ойындар: "Тасбақа", "Кішкентай аң" және т.б. Ойындарын ойнатуға болады. ГИПЕРБЕЛСЕНДІ БАЛАЛАРМЕН ЖҮРГІЗІЛЕТІН ЖҰМЫС ТҮРЛЕРІ атты Мақала, пәні Психология. Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған. Гипербелсенді балаларға арналған ойындар, агрессивті балалармен жұмыс 2 слайд Гипербелсенді балалармен жұмыс жасау, дене күш және жан күшін көп қажет етеді, бірақ қандай жұмыс болмасын баланың белсенділігі болу керек емес, керсінше тәртіп, білім ережелерін меңгеруге көмек көрсету керек. Мұндай балалармен біріншіден жеке жұмысты ажет етеді. Гиперактивті балалармен ұжымдық ойындар: "Тасбақа", "Кішкентай аң" және т.б. Ойындарын ойнатуға болады.


ак отау аккорды
калькулятор амортизации рк
погода текели на разных сайтах
сағындым сені текст дос мұқасан
өсімдік ұлпасы

.
==============================================================

~~~~~ база отдыха актобе инстаграм ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.


마루조경

경기도 광주시 송정동 100-52

월~금 09:00 - 18:00 / 점심시간도 상담 가능

계좌번호

신한은행 359-02-166091 (예금주: 이용달)

마루조경 . 1985 . All Rights Reserved

대표 : 이용달

이메일 : lyd6454@naver.com

naver blog