블로그 유튜브

тамақ туралы жұмбақ - құрт туралы жұмбақ > 자유게시판

본문 바로가기

자유게시판

тамақ туралы жұмбақ - құрт туралы жұмбақ

페이지 정보

profile_image
작성자 Florine
댓글 0건 조회 6회 작성일 24-10-30 18:18

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=тамақ+туралы+жұмбақ+құрт+туралы+жұмбақ
 
 
тамақ туралы жұмбақ - құрт туралы жұмбақ [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Жұмбақ Жұмбақ – адамның ой-өрісін, алғырлығын, білімін сынау мақсатында нақты бір зат немесе құбылыс тұспалдап сипатталатын шағын әдеби жанр. Жұмбақ. Құрт. Мың қойым суға жүзеді, Ас тағам сусын тамақ туралы жұмбақтар, Ас тағам сусын тамақ туралы жұмбақ, Загадки на казахском языке продукты питания еда. Алға жайып тұз-дәмiн,Келтiредi үй сәнiн.Ол халқымның ақ жаны,Жақсы дәстүр маржаны,Кеңпейiл де арайлы,Осы жерден тарайды. (Дастархан)Күрең қызыл түсi бар,Тағамдардың асылы.Қуат берер. Жұмбақ — баланың ой-өрісін дамытуға өте пайдалы. Жұмбақ шешу арқылы адам заттың өзін ғана емес, сын-сипатын, түр келбетіне назар аударуға. Ас, тағам, азық-түлік жұмбақтары. Шиге жайып кептірген, Өзі қышқыл, түсі ақ, Сорсаң дәмді, түсі ақ, Жаңғақтай-ақ домалақ. Жауабы. Құрт. Өзi ащы, Бiрақ Сусыз піскен ас көрдім, Домаланған бас көрдім. Жауабы. Қауын. Көк лағым көгенде тұрып семіреді. Жауабы. Қарбыз. Дәнi – халық тамағы. (Бидай). Тамақтың атасы, Баршаның ырзығы. Балалар әлемі Жұмбақтар Азық-түлiк және тамақ түрлерi туралы Ортасында бас тамақ, (Құрт). Мал төлдеп,. Әр ауыл. Пiсiрдi ақ бауыр. (Уыз). Есiгi жоқ, Тесiгi жоқ, Ақ доптың iшiнде, Несiбi көп. (Жұмыртқа)Азық түлiк және тамақ түрлерi туралы жұмбақтар Алға жайып тұз дәмiн, Келтiредi үй сәнiн. Ол халқымның ақ жаны, Жақсы дәстү. Беттескен қос табақ, Ортасында бас тамақ, Қоз бен шоққа ораса, Дәм пiседi тамаша. (Таба нан). Ұрмай-соқпай жылатады, Әркiм бiрақ ұнатады. Сұйық едi аппақ, Бауырдай боп қатыпты, Iшсең дәмi тәттi ақ. (Айран). Аппақ ас, сызы бар, Балалар қызығар. (Балмұздақ). Мұз сынды түрi, Тәттi дәмнiң бiрi. Күз туралы тақпақ айтайықшы. Күзім-ау, күзім-ау,. Мінезің қызық-ау. Жаңбырың сіркіреп,. Келгенің қызық – ау. Негізгі бөлім:Балалар адамдар. Мәйек әлі отықпай тұрып сойылған жас қозының ұлтабары. Мұндай ұлтабардың уызды өңезі (сары уызы) болады. Тағам туралы Жұмбақтар ️ қазақша казакша. Төрт түлік мал өсірген Қазақ халқы,Қонақ күтіп, сыйласу басты салты.Үш "Е"-- сі бар әріптен. Жұмбақ- адамның ой-өрісін, алғырлығын, білімін сынау мақсатында нақты бір зат немесе құбылыс тұспалдап сипатталатын шағын әдеби жанр. Жұмбақ жанры дүние жүзі халықтары әдебиетінің көпшілігінде бар. Жауаптары бар балаларға тамақ туралы жұмбақтар By Fenririsar Біз күн сайын нәрестеге бұл тағамның пайдалы екенін көрсетуге тырысамыз, бірақ бұл емес. Табиғат туралы жұмбақтар (қыс, көктем, жаз, күз) Бұлттар төніп, жерге төгіліп, Дымқыл тұман басады. Шөп сарғайып, өңі тайып, Дала нұры қашады. Ойнай алмай.



тіл қарым қатынас және мәдениетті тарату [Читать далее...]

Тіл адамдардың бір-бірімен қарым-қатынас жасайтын, пікір алысатын, өзара түсінісетін негізгі құралы. Сөйтіп, тіл адамзат ісінің барлық саласында және күнделікті тұрмысында бірін-бірі. Тіл – қарым-қатынас және мәдениетті тарату тәсілі ретінде. Тіл және Ойлау. Тілдің когнитивті қызметтері. Сепир-Уорф гипотезасы. Мәдениет тілі түсінігі. Ге, бірі – күнделікті қарым-қатынас арқылы табиғи меңгерген тіл рихта, психологияда, әлеуметтануда және т.б. мәдениетке ортақ көзқарасты талап етеді. Курстың міндеті: Болашақ тіл мамандарын стилистика және тіл мәдениеті курсының Стилистика мәселесі – өте күрделі өзінің функционалдығымен қарым-қатынас. Материалдар. Көмек. Төлем. + Материал жариялау. Кіру. Тіркелу. Басты бет. Материалдар. Ашық сабақ. Шығыс Қазақстан облысы Семей қаласы № 18 жалпы орта білім беретін мектеп" КММ Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі. 801. 1. Сертификат жүктеу. 0. 0. Тіл қарым-қатынас және мәдениетті тарату тәсілі ретінде. 3. Қазақ тілінің мәдени кеңістігі. Тіл қарым-қатынас және мәдениетті тарату тәсілі ретінде. Ұ сынылатын әдебиеттер тізбесі К.Армстронг Иудаизм, христиандық пен исламдағы 4000 жылдықізденіс Астана: 2018. ІІІ Лабораториялық жұмыстарды көрсету немесе іс-әрекеттерді демонстрациялау. Жоспар: 1.Тіл және мәдени айырмашылықтары бар науқастармен ара қатынас жасау. 2.Әлеуметтік айырмашылықтары бар науқастармен қарым қатынас жасау. 3.Саяси айырмашылықтары бар науқастармен қарым қатынас жасау. 4.Мәдени айырмашылықтары бар науқастармен жұмыс жасауда қолданылатын компоненттер. Статистикалық мәліметтерге сүйенсек, қазіргі таңда Қазақстанда 130-дан астам ұлт өкілдері тұрады екен. Басты ұлттық топ қазақтардан басқа, елімізге орыстар, украиндер, татарлар, ұйғырлар, кәрістер, түріктер, немістер, курдтар және баска да ұлттар қоныстаған. Материалдар. Көмек. Төлем. + Материал жариялау. Кіру. Тіркелу. Басты бет. Материалдар. Ашық сабақ. Шығыс Қазақстан облысы Семей қаласы № 18 жалпы орта білім беретін мектеп" КММ Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі. 801. 1. Сертификат жүктеу. 0. 0. Жүйелер табиғи шынайы тілдер. Тіл қарым-қатынас және мәдениетті тарату тәсілі ретінде. Тіл және ойлау. Тілдің когнитивті қызметтері. Сепир-Уорф гипотезасы. •Мәдениет тілі түсінігі. ІІІ Лабораториялық жұмыстарды көрсету немесе іс-әрекеттерді демонстрациялау. Жоспар: 1.Тіл және мәдени айырмашылықтары бар науқастармен ара қатынас жасау. 2.Әлеуметтік айырмашылықтары бар науқастармен қарым қатынас жасау. 3.Саяси айырмашылықтары бар науқастармен қарым қатынас жасау. 4.Мәдени айырмашылықтары бар науқастармен жұмыс жасауда қолданылатын компоненттер. Статистикалық мәліметтерге сүйенсек, қазіргі таңда Қазақстанда 130-дан астам ұлт өкілдері тұрады екен. Басты ұлттық топ қазақтардан басқа, елімізге орыстар, украиндер, татарлар, ұйғырлар, кәрістер, түріктер, немістер, курдтар және баска да ұлттар қоныстаған. Материалдар. Көмек. Төлем. + Материал жариялау. Кіру. Тіркелу. Басты бет. Материалдар. Ашық сабақ. Шығыс Қазақстан облысы Семей қаласы № 18 жалпы орта білім беретін мектеп" КММ Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі. 801. 1. Сертификат жүктеу. 0. 0. Мәдениет тілі. Тексті қабылдау. Мәдениет тілі белгілер жүйесі ретінде. Жалпы қабылданған тілдік нормала. Нақты осы мәдениет контексінде оны ұғыну. Берілген тіл шеңберінде текстің негізгі мағынасын түсініп, тану. Осы текстің мазмұнын. Аударарлық көпшілігінің тіл мәдениеті төменгі деңгейде бір қарым-қатынаста, байланыста қолданылуы және олардың тіркесуінен сөйлемдердің құралуы шарт. Ге, бірі – күнделікті қарым-қатынас арқылы табиғи меңгерген тіл және жалпы мәдениеті туралы хабар береді. Кодтық ауыстырудың. Материалдар. Көмек. Төлем. + Материал жариялау. Кіру. Тіркелу. Басты бет. Материалдар. Ашық сабақ. Шығыс Қазақстан облысы Семей қаласы № 18 жалпы орта білім беретін мектеп" КММ Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі. 801. 1. Сертификат жүктеу. 0. 0. Материалдар. Көмек. Төлем. + Материал жариялау. Кіру. Тіркелу. Басты бет. Материалдар. Ашық сабақ. Шығыс Қазақстан облысы Семей қаласы № 18 жалпы орта білім беретін мектеп" КММ Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі. 801. 1. Сертификат жүктеу. 0. 0. Пән әдеби тіл және оның нормалары, жұрт алдында сөйлеу мәдениеті, Сөйлеу тілі беттесіп қарым-қатынас жасаудың құралы болса, әдеби тіл, сонымен қатар. ІІІ Лабораториялық жұмыстарды көрсету немесе іс-әрекеттерді демонстрациялау. Жоспар: 1.Тіл және мәдени айырмашылықтары бар науқастармен ара қатынас жасау. 2.Әлеуметтік айырмашылықтары бар науқастармен қарым қатынас жасау. 3.Саяси айырмашылықтары бар науқастармен қарым қатынас жасау. 4.Мәдени айырмашылықтары бар науқастармен жұмыс жасауда қолданылатын компоненттер. Статистикалық мәліметтерге сүйенсек, қазіргі таңда Қазақстанда 130-дан астам ұлт өкілдері тұрады екен. Басты ұлттық топ қазақтардан басқа, елімізге орыстар, украиндер, татарлар, ұйғырлар, кәрістер, түріктер, немістер, курдтар және баска да ұлттар қоныстаған.


гиперактивный баламен жұмыс

как доехать от и до маршрут москва остановки поезд москва санкт петербург акции
қазақстандағы ауыз су мәселесі шешілген эссе
беттік керілу коэффициенті деген не

.
==============================================================

~~~~~ қазақстандағы қайта құру саясаты презентация ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.


마루조경

경기도 광주시 송정동 100-52

월~금 09:00 - 18:00 / 점심시간도 상담 가능

계좌번호

신한은행 359-02-166091 (예금주: 이용달)

마루조경 . 1985 . All Rights Reserved

대표 : 이용달

이메일 : lyd6454@naver.com

naver blog